Doprava
Poskytujeme Vám detailní informace o tom, jakým způsobem se produkty dostanou přímo do Vašich rukou.
Veškerý sortiment produktů, které na našich stránkách nabízíme, máme také skladem. Jelikož není poštovné zanedbatelná částka, nikoho jistě nepotěší navíc vydané peníze za přepravu. Proto jsme se rozhodli, že pokud nakoupíte za více než 1 200 Kč, poštovné za Vás zaplatíme my!
Rychlý přehled možností dopravy
Přepravní služby v rámci ČR | Cena | Průměrná doba dodání |
---|---|---|
Česká pošta – balík do ruky u objednávky do 1200 Kč | 94 Kč s DPH | 1 – 3 pracovní dny |
Česká pošta – balík do ruky u objednávky nad 1200 Kč | zdarma | 1 – 3 pracovní dny |
DPD – private – objednávka do 1200 Kč – PŘIPRAVUJEME | 69 s DPH | 1 – 2 pracovní dny |
DPD – private – objednávka nad 1200 Kč – PŘIPRAVUJEME | zdarma | 6 hodin v prac. den |
Přeprava pomocí služby DPD – PŘIPRAVUJEME
Kurýrní služba DPD doručuje zásilky ve všední dny standardně mezi 8. – 18. hodinou. Před doručováním Vám přijde email a esemeska ohledně detailů doručení. S kurýrem DPD je možné se případně domluvit na změnách ohledně doručení (hodina, místo – ale to jen v rámci lokality) prostřednictvím aplikace MojeDPD [externí odkaz http://dorucujemeradost.dpd.cz/dpd-kuryr]. Každý balíček se snaží doručit 3x. Člověk přece nemůže být pořád doma.
U společnosti DPD můžete kurýrovi zaplatit hotovosti, ale i kartou. Služba DPD přijímá balíčky do hmotnosti 50 Kg.
Cestu vašeho balíčku můžete sledovat i online: https://www.dpd.com/cz [externí odkaz v novém okně mimo web apbshop.cz]
Poškozená zásilka
Při přebírání zásilky od kurýra nebo ve výdejním místě věnujte zvýšenou pozornost obalu zásilky. Zkontrolujte si, jestli jsou ochranná balicí páska i krabice neporušené. Pokud máte jakékoliv pochybnosti o tom, že by zboží uvnitř mohlo být poškozené, balíček nepřebírejte. Pokud se i přesto rozhodnete zásilku převzít, sepište s kurýrem předávací protokol, kde budou uvedeny závady na obalu zásilky. Před rozbalením si balíček ještě pro jistotu vyfoťte.
S vyřízením případných reklamací nebo dotazů vám poradíme na zákaznické lince:
+420 775 055 233 nebo emailu ondrej@foodly.cz
Česká pošta (Balík do ruky)
Česká pošta garantuje doručení zásilky na vámi zvolenou adresu již následující den po jejím podání. V den, kdy má balíček dorazit, vás navíc bude Česká pošta informovat o doručení emailem či esemeskou. Jestliže adresát nebude na udaném místě k zastižení, v poštovní schránce nalezne lísteček s informacemi, na které poště je zásilka uložena. Tam bude balíček čekat dalších sedm dní. Poštu lze požádat o opakované zaslání či prodloužení doby, kdy bude balík uložen na dodací poště. Pokud se tak nestane, ani si balíček nikdo nevyzvedne, putuje zpět k nám. Za opakované zaslání zásilky na vaši adresu účtujeme 100 Kč.
Místo i čas doručení lze změnit elektronicky na: www.ceskaposta.cz/zmenadispozice [externí odkaz v novém okně mimo web apbshop.cz]
Česká pošta přijímá zásilky maximálně do 50 Kg (těžší zásilky se dělí do několika balíčků). Při platbě na dobírku nelze platit kartou, ale je akceptována pouze platba hotově. Bližší informace naleznete na webových stránkách České pošty – Služby pro příjemce a adresáty.
Putující balíček můžete sledovat i online: https://www.postaonline.cz/trackandtrace [externí odkaz v novém okně mimo web apbshop.cz]
Doručovací hodiny:
- ve všední dny Česká pošta doručuje balík do ruky mezi 8. – 16. hod.
- ve vybraných lokalitách je možnost večerního doručení – od 14. – 19. hod. (v Praze až do 20. hod.)
Platba
Jaký je pro Vás nejkomfortnější způsob provedení platby? Pro Vaše pohodlí a bezpečnost Vám nabízíme několik možností, jak za Vaši objednávku zaplatit.
Dle zvoleného způsobu doručení si můžete vybrat mezi platbou v hotovosti nebo platební kartou.
Rychlý přehled platebních možností
Platební způsoby v rámci ČR | Cena | Doba expedice |
---|---|---|
Platba dobírkou | 20 Kč s DPH | okamžitě |
Platba převodem na bankovní účet | zdarma | 1 – 3 prac. dny |
Platba platební kartou – PŘIPRAVUJE SE | zdarma | okamžitě |
Platba při převzetí
Hotově – zboží uhradíte při přebírání kurýrovi nebo poštovnímu doručovateli (platba na dobírku lze u České pošty jen hotově!). Prosím připravte si před převzetím přesnou částku, vyhnete se tak čekání či jiným komplikacím. V případě osobního převzetí v pobočkách Zásilkovny můžete platit hotově.
Platební kartou – lze platit u kurýrů služby PPL nebo v pobočkách Zásilkovny (přijímají karty Visa, MasterCard).
Platba kartou – PŘIPRAVUJE SE
Jestliže máte platební kartu Visa, Maestro či MasterCard a aktivované platby přes internet, lze platit kartou online. Při platbě kartou bude nutné zadat údaje z platební karty (číslo, datum platnosti, kód CVC/CVV, který máte na zadní straně karty). Přenos je šifrovaný, obchodník nedostává informace o platební kartě zákazníka. Tyto platby jsou na účet dodavatele připisovány téměř okamžitě.
Bankovní převod
Po dokončení objednávky vám budou v případě, že zvolíte platbu bankovním převodem, zaslány všechny potřebné podklady pro platbu na vámi uvedený email. Platbu zadáte na níže zmíněný bankovní účet, jako variabilní symbol bude sloužit číslo zálohové faktury. Při zadávání variabilního symbolu buďte pozorní, bez něho nelze platbu přijmout a zboží expedovat. Platba bývá na účet připsána během dvou pracovních dnů v závislosti na bance, u které máte účet. Zboží je odesláno ihned po připsání platby.
Naše bankovní spojení:
Platby v rámci České republiky:
č.ú.: 2114781991/2700 (UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a. s.)
Variabilní symbol (VS) = číslo objednávky (je uvedeno v po dokončení objednávkového procesu, a zároveň Vám přijde emailem)